CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Monday, January 17, 2011

Apa yang saya akan buat lepas tengok korean drama?

salam...
thank you 4 my follower and pembaca2 yang sudi jengah blog yang tak seberapa ini...

For your information...saya ni suka tengok cerita korea...but not fanatic la...suka2 biasa ja..
nama-nama actor and actress tue i tak hafal la...susah nak ingat..hehe....

lepas je abih tengok cter2 korea ni...saya suka cari dorang punyer pic....
yang hensem dan cun jer..hahaha....
yang laen xde mase nak cari....heeee....
one more thing...kalau lagu2 dalam cter tue best...saya pun download jagk..

ni gambar2 yang saya copy dari b'macam website la....tak sempat la nak amik link..byk sngat...

jom cuci mata tengok actor yang hemsem2 dulu k....haha
  

 


ni antara yang dalam koleksi la..byk lagi..hehe..xlarat la nak upload...

yang ni plak actress nya...



ni semua from my favourite drama....byk lagi sebenarnya...
yang laen t sy cerita lain kali ek..hehe...




itu sahaja saya nak cerita...nanti kita sambung cerita lain plak ek....
bubbye....
salam.....

No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...