CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Friday, January 21, 2011

my "favourite" breakfast

salam guys....

tengah syok2 ber'bekpes' ni...saya tiba-tiba dapat idea nak buat entry ni....
'"favourite" above doesn't mean my real feveret lor....
ni nak cerita pasal apa yang saya akan melantak makan o minum dipagi hali before pegi lecture....jeng2...
kalau korang pun mesti ada feveret masing2 kan..hehe.....

jom2 kita tengok apa yang duk ranking paling atas...haha.....
......
.......
dengan ini mengumumkan...
1st ranking dimenangi oleh........
AIR KOSONG!!

hahaha...memang kalau diimbas kembali...
air kosong/air water cooler ni je la aku smpat minum b4 pegi lecture..
nak buat camne asyik lambat bgun je...hak3....

2nd.......
....
...
..
OAT KRUNCH......CHOC!!

ni hah...kalau pegi mydin wajib cari ni....
kalau xsempat makan kat bilik....saya makan dalam kelas la....heeeeeee

3rd......
DUTCH LADY>>HONEY

actually saya ni xberapa suka minum susu....
but..disebabkan kurangnya calcium in my body..so terpaksa mnjadikannya feveret..
bila da start minum..best la pulak rse dye...
susu ni bile bagun awal and sempat buat je minum...kalau tak...
tak minum jugak..heeee

k.....yang pic bawah ni....
antara makanan yang saya pernah jadikannya breakfast....

 

hahaha...itu sahaja saya mau cerita lor....
nanti ada cerita menarik saya update ini blog lagi...
see u....
bubye...


salam....
*sumber gambar dari Google search


No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...