CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Sunday, March 13, 2011

Bila Laptop Buat Hal

as-salam....

arini..
aku nak cerita pasal laptop aku....
dia buat hal lagi.....arggghhhh!!tension....

semalam dia ttbe mati then tak hidup2...sebelum tue memang da ad tanda2 dia nak meragam...tak sangka pulak semalam mampos terus....so aku bagitahu la kat my bro pasal tue..n dye dtg amik nak cek...then cakap kne baiki..amik mase lame la jgk...2 minggu...

2 minggu beb...da la skg ni mmg time genting...byk kerja nak buat...susah kalau xde laptop....nak pinjam kwn..dorg pn nak gne kan....so td....aku buat keputusan beli baru....

sekarang ni aku taip gne lappy baru la..netbook ja..coz duit ad cket je..yg ni je la aku mmpu beli...w/pun kecik tp cukup sifat la...bleh nak buat kerja..kalau x,jadi gler gak r kalau xde laptop...

netbook pun netbook la..yg pentng leh gne...kan2??
w/pun berhabis duit..mmg tggal bpe sen je dlm bank aku tue...warrgghh!!ingt nak gne buat LI...so bile da jd mcmni..kne mntk duit ngn PAMA la jwb nye....huhuhu

nak tgk my newborn "baby"..hehehe...kecik comel gler...haha...





comel kan...hahaha..k..satu bala da ilang..byk g yang menanti dihadapan....

*mlm ni practise debate and strt study for OSPE next week.....

No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...