CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Tuesday, March 15, 2011

Contest Adik-Beradikku Yang Cute!!

Jom join contest Adik-beradikku yang Cute


ok...saya mau join contest lagi....heeee....
ni my little sis pixca...



1st of all...saya nak ucapkan terima kasih kat tuan punyer blog - mr Fadhirul Ahmad kerana sudi menjemput saya untuk join contest ni....

ok....

saya mau cerita pasal pic ni...why i'm choosing this picture??

dis is my little sis..her name Zuraida...nme manje Ida...sekarang da darjah 3....
gmbar ni mse dia darjah 1 kot..ntah la tak berapa ingat.....
my sis ni teramat la susah bila nak amik gambar dia....
but..bila da possing...
see the result....i think she's a photogenic....hahaha....ni my opinion la..u oll i tak tahu.....


ok...saya mau tag diorang ni...


No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...