CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Wednesday, March 30, 2011

Interview....Ayat Jadi tunggang-terbalik

hye my readers....
aku baru balik dari temuduga atau bahasa omputehnya interview...fuhhhhhh!!
hembus nafas kuat2...hahah....lega beb....kalau tadi muka aku camni hah.....


takut giler beb...mana taknya..ini kira cam interview nak mintak kerja la...w/pun just untuk melengkapkan course work punyer markah....mana tak takut kan....nervous gilak la.....

actually, aku and kawan2 aku sampai kat tempat nak interview tue dalam kol 10.30 am.....tahu kol bape baru aku leh masuk bilik temuduga tue..kol 1 kot...lama giler tnggu...abih cair mekap....hahaha......
then...puan tanya 5 minit pun tak sampai.....hahahaha....sabor je la....

aku bukan main gelabah lagi tadi takot soklan omputeh aku tak boleh jawab...tapi.....alahai....nama je orang melayu kan....ayat BM ni pulak yang tunggang langgang.....aku pun tak paham apa aku jawab tadi....puan tue senyum je la tengok aku....yang BI nye bukan maen lancar...bukan fluent giler la...tapi tak de la seteruk ayat BM aku..malunya......arrrghhhh!

nway...benda da abih..tawakal je la.....mintak2 ok la markah aku..aminnn!!

sekarang muka aku da macam ni...


hahaha..eh..lupa plak nak cakap..puan ciap puji cakap aku cantik ari ni...kih3......mekasih puan coz puji saya walaupun ayat yang saya cakapkan tadi tak secantik apa yang saya pakai arini....hahahaha


hehehe..ok la kawan....c u next time...bubye..!

No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...