CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Monday, March 21, 2011

Mejaku bersepah kerana Biochem...

as-salam...
halloo-halloo...i'm just finish makan itu meggi tom-yam...nyum2..kenyang...


yummy!



saya mau update sikit pasal entri yang tertera di atas sana ye....
sebelum tue nak suruh tengok pic ni dulu...my meja..bersepah kan??


bukan nak tunjuk saya ni rajin ke apa...just nak bagitahu yang OSPE biochem ni memang saya tak tahu nak baca yang mana...rasa semua penting..tue yang bukak segala lab report and note tue....abih penuh satu meja ngan kertas-kertas...

OSPE jer pun..apsal minah sorang ni terover malas  rajin ntah..kan??mesti korang rasa camtu kan...nak buat camne..saya ni budak tak pandai...so sebab tue kena merajinkan diri....heeeeeeeeeee.....

ok...nak bagitahu yang tue jer....saya mau sambung tidow study..hihihi....tak ingat apa dah baca tadi...kena revise balik....see u!!

No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...