CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Tuesday, April 19, 2011

2nd paper finish + i'm in pain.... )=

long time no see guys....almaklum...minggu final exam....aku tak sempat la nak update ape2....ni pun nasib ade masa....next paper minggu depan pulak....alhamdulillah...kalau tak maunye jari and tangan kanan aku ni patah hancus berderai.....hahaha....hyperbola pulak aku ni......

pagi tadi paper Medical Microbiology.....hurm.....as usual.....SOALAN TERSANGAT SUSAH OK!!!!! hah....memang......actually tak de la susah sangat...tapi tak expect pun soklan cmtue DR nak tanya...aish....aku ni punyer la pulun buat soklan past year...hampeh....

and sekarang ni tangan kanan aku....terutamanya jari-jemari aku yang tak runcing ni in a pain....arthritis, arthralgia or segala jenis sakit sendi dan tulang la.....penyebabnya....jawab soklan essay....3 hours of 30 marks, 6 essay questions...non stop writing...aduh...memang cramp la tangan aku dalam dewan tadi.....6 soklan, mesti korang cakap cikit je kan....memang la cikit.....pastu ade pecahan die lagi....memang soklan cukup2 jawab dalam mase 3 jam....ingat aku sempat ke..nak push otak pikir ape jawapan then nak tulis pulak....memang tak cukup mase la wei...mula2 tue tulisan ok..cantik...lepas tue tengok jam...giler aku da lambat 15 minit....so soklan ke2 tue memang da cakar ayam....tak tahu la DR bleh bace ke tak....mintak2 bole la kan...kalau tak sia2 je la tangan aku sakit nih.....


panjang pulak aku berleter ni kan...kata sakit tangan..ni duk taip ni bole pulak....huhuhu....taip ni tak guna kekuatan tangan sangat cam tulis....kan2.....walaupun sakit aku tetap gagah kan jua tuk update blog ni nak kasi korang baca..heeeee.....

ok la...itu aje...nanti ada masa aku update lagi.....thank you for reading...have a nice day....khamsamida  ^^



5 comments:

  1. ahaks.. anyway .. gud luck 4 ur next paper

    ReplyDelete
  2. @zawani: erk...abih ape..exam??ke abih belajar??heee..kalau exam 2/5 abih..kalau belajar ade 1 tahun la ma....huhuhu...kamoo?


    @cik auni: trimasss....gud luck to u too....fighting!!

    ReplyDelete
  3. exam lar..hehe...cepatnye...jadual final padat ye?? start 25/5 n hbs 15/5...

    ReplyDelete
  4. hahaha...xde la pack sngat...amik 5 paper je sem ni...ade 3 paper je lagi..2 paper next week n 1 lagi mggu lepas tue...heeeee...9/5 da kena pegi LI..huhu...

    ReplyDelete

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...