CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Sunday, April 3, 2011

2PM


ada sapa2 tak kenal 2PM kat cini???hehehe...kalau korang minat Kpop...semestinya korang akan kenal diorang.....aku start kenal diorang ni bile aku tengok Family Outing...kat situ kan banyak die jemput artis2 ni....tapi setakat kenal camtu je la...tahu lagu ciket2..tapi muka sorang2 aku tak kenal sangat...

Then..bile aku tengok Dream High..hah...kat citu ada 2 orang member 2PM....Taecyeon and Wooyoung...love both of them...sorang vokalist sorang rapper...yang paling hensem mesti la Taecyeon oppa!!hahaha.....

Taecyeon oppa

 
Wooyoung





pastu aku da mula addicted ngan group ni...aku try la cari2 gambar diorang....rupa2 nya...ada lagi yang hensem2 and cute2...kih3....gatal.....

 

aku terpandang la sorang mamat ni....ya...comel gilak....!!

ni hah..korang mesti kenal punyer.....

Nickhun oppa!!



Comel kan....hahaha...dah2 jangan tengok lame2..aku jeles..kih3.....actually die ni mix...beranak kat Thailand kalau tak cilap....patut la hensem kan.....


Tapi kan semua member group ni aku terpikat...hahaha...lagu2 diorang pun best.....!!!bukan lagu je...tarian diorang pun best...



that's all....nanti aku update lagi pasal diorg....thanx for reading.....bubbye....(=

2 comments:

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...