CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Tuesday, April 12, 2011

Day 4 and WGM1

hari ni hari ke-4 aku study..huhu....tak abis2 pun note ni...banyak lol....tak larat da...baru 1 subjek kot....yang laen tak sentuh lagi...huuu...sabor je la.....final ni....bukan test biase liza oi....

sambil makan kite kena minum air kan...hahaha...so sambil2 study tue nak menghilangkan rasa bosan n mengantuk aku curi2 tengok We Got Married ni...heeeee.....baru tak tension sangat study kan.....kih3....ni aku je la...korang tak tahu camne.....

bila aku tengok citer ni..aku ada la admire 1 couple ni...romantic sangat2...... 

Alex & Shin Ae

 kalau korang pun..aku rase pasangan camni kot yang korang nak...heeeee....mintak2 my future husband macam si Alex ni.....wuahaahaaa......da la pandai nyanyi...pandai masak.....and yang penting romantik tue.....heeeee....kalau diorang kapel betol2 pun lagi aku sokong 200%........



Sape yang tengok Boys Over Flower mesti kenal dia ni...the hottest guy...hahaha....Kim Hyun Joong.....hah....die kapel ngan Hwang Bo.....Hwang Bo ni bole dianggap noona la oleh Hyung Joong ni....sebab da tua....heeeeee......apa yang aku suka kat Kim Hyun Joong ni...dia teramat la cute....semua perkara...apa2 je yang dia cakap n buat memang bole buat aku sakit perut ketawa....hahaha...memang cute sangat.....cam budak kecik....and pasangan die ni pulak kuat ketawa....so ngam la kan walaupun da berumur..heeeeee

Kim Hyun Joong & Hwang Bo

 

Crown J & Seo In Young

 
 haha....pasangan ni pun lawak gak...selalu gaduh...but yang bestnye si Crown J ni suka buat surprise kat wife die...wife die pulak tersangat la suka ngan barang2 New Arrival.....hahahaha......

ok lah..banyak g pasangan2 laen aku tak cerita kat korang...ti ade masa aku story laen ek....k lah...c u....



5 comments:

  1. kecian..pakwe awk kawen ngn orang tua...hahaha

    ReplyDelete
  2. mana elok sambil makan bersulam dengan air...lepas habis makan sume baru boleh minum air..nnt kembung perut..

    ReplyDelete
  3. hahaha...baru cepat kenyang cket...bile perut penoh ngn air..mknn laen xleh masuk da...heee

    ReplyDelete
  4. jungbo fighting!miss them so much

    ReplyDelete

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...