CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Friday, April 29, 2011

----> Lepaking at KFC <-----

Assalamualaikum..


Kenyangnye makan KFC tadi..aku amik set Chiken Chop yang baru kuar tue..nampak je kecik tapi kenyang giler makan..but tak best sangat pun....Chiken Chop Cafe Harmoni best lagi kot...hahaha...makan jer..perut da lapor kan...ramai pulak orang kat KFC tue..nasib ktorg datang awal..kalau tak berjanggut la tunggu...si Tha makan poket roll...betol ke name die..ntah..xingt  den..katanya teringin nak makan yang tue...best2...Kak Sya pulak mkan set yang ada nasik..lapor nasik katanya...


1st time kot sem ni pi makan kat KFC depan USM ni....depan ker?xde la depan sangt..jauh gak la perjalanannya kalau pakai kaki...haaa~nak buat camne sibuk jer memanjang...kalau kuar makan pun, kat kedai2 makan depan ni je..malas nak jalan jauh2 kan..ada kaki je kot..kalau ada kereta tak pe gak...heee


Malam ni nak layan citer Korean lagi...aku ada download lagi satu cerita...Paradise Farm namenye...ok la..sweet and comel...tapi tak femes ngat pon..baru kuar tahun ni...nanti la aku cerita...


Ni ada bbrapa pic yang aku sempat snap kat KFC tadi...biasa la..snap2 gmbar ni mmg hobi aku and kami...heee~

Jom makan..nyummy!



 set Chiken Chop aku..masa ni die punyer kuah xde lagi..lmbt gak la tggu...
Kak Sya punyer nasi...
Tha punyer pocket roll..
 
Abis sudah...bersepah..biasa la tue...heeee

Thanx for reading.....nanti aku update lagi....nak layan cerita ni..see you...anyoun!!


3 comments:

  1. ptg td dh mkn set chicken chop
    besshh woo..
    hik hik

    ReplyDelete
  2. @amier: sedap ker??org mkn tak sedap pun...huu

    @auni: hahaha...aku da tolong mkn tuk mg tadi..hik3

    ReplyDelete

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...