CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Monday, April 25, 2011

Preview_My Girlfriend is a Gumiho_Part 1

Happy Monday night readers semua.....kalau ikut hari ni la sepatutnya paggil malam isnin la kan,...tapi entah kenapa orang Melayu suka panggil malam Selasa...question there...hahaha....kekadang tu jadi konpius plak...what eva...hahaha...yang penting malam kan..bukan siang hari yek.....



Kabare kamo semua??aku agak pening2 siket harini...macamne tak pening..pagi tadi jawab exam, 3rd paper....memang2....dan sememangnye aku sangat dan amat tidak berpuas hati dengan jawapan aku tadi....arrghhh...lantak r..benda da lepas.....tak yah nak kenang kan...bak kate my best friend, Teha......pastue balik bilik..tidow sepuas2 nya...then bila bangun...pening giler my kepala.....sampai sekarang la pening....





Ok...berbalik pada tajuk entri aku.....My Girlfriend is a Gumiho.....ha....sapa da tengok citer ni...sila angkat tangan macam ucop welcha.....kih3.....



Just preview ok...aku malas lagi nak taip panjang2 coz tak abih tengok lagi...nanti da abis tengok aku story kat korang ek.....what can i say about this drama is....it is very Superb da best.....memang layan r....citer pasal gumiho yang jadi orang...cantik sangat...dia ada 9 ekor....hehehe..then jatuh cinta ngan manusia.....korang tahu tak gumiho tue hape???sejenis fox la kot...


Preview je kan..ok....nanti aku citer sapa cast dia and sedikit jalan cerita...just in case ada korang2 yang curious nak tahu la.....heeeee.....tungguuuuuuu......





ok dear...sekarang mau study....Khamis ni ada exam lagi...Medically Parasitology....segala jenis cacing and nyamuk aku kena ingat ni....wish me luck k.....see u.....



No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...