CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Thursday, April 21, 2011

SECRET GARDEN

hye peeps....


malam ni nak story pasal drama Secret Garden ni...aku baru je abih tengok....20 episode der...+ 1 special episode....sempat g kan minggu2 exam ni layan cerita...kalau tak tengok movie tak boleh idup aku ni...hahaha...nak2 cerita korea...hantu cerita korea....heeee

1st of all....memang aku suka cerita ni...best and lawak...romantic comedy kan...2010 lagi da tayang cerita ni..tapi aku baru je dapat download...hehehe....bila aku tengok episode 1 je...aku mesti nak tengok episod 2 pulak...die cam duk tarik2 je aku suh tengok sampai abis...hahaha...



 tapi cam tak logik sikit la cerita ni..hero and heroine leh tertukar badan,.....hahaha..maybe diorang nak buat kelainan kot...asyik cerita sama je tiap2 tahun....but still pasal anak orang kaya and anak orang miskin....low class and high class...huhuhu....tapi mantap r cerita ni...coz dapat buat aku meleleh air mata...actually aku ni sensitif,.....xbole tengok scene sedih sikit....mesti nak kuar je air mata ni......bukan manja taw..but sensitif....hahaha....memang happening la cerita ni aku cakap...kalau tak caye pegi la tengok...heeee

hero : Hyun Bin as Kim Joo Won
-----> anak orang kaya yang arrogant giler...asyik pakai tracksuit yang blink2.....hahaha...


heroin :  Ha Ji Won as Gil Ra Im
------> stuntwoman yang hebat...cute sangat bila die senyum.... (=


sidikit sinopsis drama ni:
The drama tells the story of Kim Joo Won (Hyun Bin), an arrogant and eccentric CEO who maintains the image of seeming perfection, and Gil Ra Im (Ha Ji Won), a poor and humble stuntwoman whose beauty and body are the object of envy amongst top actresses. Their accidental meeting, when Joo Won mistakes Ra Im for actress Park Chae Rin, marks the beginning of a tense, bickering relationship, through which Joo Won tries to hide a growing attraction to Ra Im that both confuses and disturbs him. To complicate matters further, a strange sequence of events results in them swapping bodies.
 




and...banyak adegan kiss dalam drama ni...hahaha....
tapi memang aku suka la cerita ni....kamo2 semua da tengok belum.....kalau tak lagi..jangan lupa pegi cari and tengok ye......hahahaah.....


ok la..mata pun da mengantuk....jom tido....sayonara....take care ^ ^


No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...