CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Friday, April 8, 2011

WE GOT MARRIED

korang da tengok citer We Got Married yang dtayangkan kat KBSW....huhuhu.....aku tak tengok kat tv pun....but dengar citer budak2 ni cakap rancangan ni best...so aku try la search.....memang superb!!!!!hahaha...i loike......

why i said like that...?because it so sweet and cumel sangat2.....hahaha....and tak lupe...kelakor gler....heee...korang try la tengok ye....sekarang aku tengah mendownload cter ni.....kat cini ye...LINK..


rancangan ni pasal 2 orang artis ni..jadi husband and wife.....diorang kne buat mcm newlywed.....bukan 1 couple je taw...banyak2....memang seronok la tengok....w/pun aku baru tengok 2 episode..hehehe....in process of downloading...lambat la cket.....sabor je la kan.....nasib baek internet tak lembab sangat.....


ish3...actually aku da dekat study week ni,...tapi sempat lagi kan buat benda2 ni...bukan nak study...heeeeee.....tak pe2...kite enjoy dulu sebentar b4 nak perah otak bace segala bagai note tue....mood nak study tue tak datang lagi....kite tggu die mai dulu k....haaaaaaaaaaaa......


ni pasangan2 in WGM season 1.....



don't forget to watch this show ya.....
itu sahaja....c u.....

No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...