CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Tuesday, May 10, 2011

Durian OH Durian...!

Assalamualaikum...



 Hello my readers..lama tak jumpa...i'm now at Institute of Medical Molecular Biotechnology (IMMB), uitm Sg Buloh...dah 2 hari kot...nanti aku update lain pasal tue ek...hari ni nak story pasal buah durian dulu....heee




Balik2 rumah cuti hari tue..aku ada la cakap kempunan nak makan durian...sebab masa duk USM..cam banyak je dak2 ni dk cerita pasal durian..nak beli sendiri kan mahal...hujung2 sem duit da abih beb...so, mak aku cakap la..nanti mak beli..tunggu punyer tunggu...hari aku nak bertolak datang Selangor baru mak aku beli....hahaha..dapat jugak aku merasa makan durian before datang cini.....ingat da musin durian..kan biasa kalau musin dia murah..ni mahal gilak....rupa-rupanya durian dari siam..mmg mahal...belas2 ringgit kot sebijik...



Ni bukan aku punyer favourite pun...but rasa nak makan....Besh2..korang ada makan tak....??kalau tak..layan je la gambar2 ni ek....heee





ni buat pulut durian...bahan2..seperti di atas...heeee..simple and easy!


jom makan..yummy!


*hari ni da belajar buat gel electrophoresis and run.....and homework..cari banyak2 journal pasal genetics and genome....konklusinya aku punyer kerja mmg banyak...nanti aku cerita ek...ok...bubye....



Annyoun!

No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...