CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Monday, May 2, 2011

Exhausted + Back pain

Assalamualaikum..



Penat2...and sangat sakit belakang den...apa tak nye...bape kali duk naek turun tangga angkat barang nak simpan dalam setor..kalau tak turun sekilo berat badan...aku tak tahu nak kata apa la...hahaha...agak2 boleh turun tak...berpeluh2 kot tadi...ada dalam 8-9 kali jugak aku naek tangga...isshh..penat ngan kotak yang berat lagi...nak patah kot tangan....


Sekarang belakang pulak yang sakit....esok mesti tangan pulak yang sakit...ni tak angkut barang nak bawak balik lagi...lagi berat dengan segala nota bagai...biasa la kan...da nak bercuti..jangan nak merungut kat cini pulak Liza...heeee...



Citer semua da abis tengok..yang dalam laptop la..yang dalam hard disk tak usik lagi...haha..banyak lagi kot citer2 omputeh dalam tue aku tak tengok..kalau citer korea..opkos sudah abis...ciap boleh ulang lagi...tidak boleh dinafikan lagi...saya memang peminat cerita2 korea...korang kalau ade cter2 yang aku belom tengok...jangan kedekut nak hulur ek...heee



So malam ni tak boleh tengok citer...tak pe lah..mata pun da ngantuk...penat tak ilang lagi.....nak tidow awal la..esok da nak balik....ade lagi barang2 tak pack...tunggu pagi esok la...aku dah tak larat..exhausted!




Ok beb...jumpa lagi kamoo2 semua....sayonara....jangan nakal2....annyoun!!


2 comments:

  1. ok sy jeles... sy xcuti ag... tsssk... ari khamis baru menjenguk bumi klate

    ReplyDelete
  2. hehehe...xpe..t cti buat selama-lamnya dah..xyah nk cbuk2 g usm dah...xg2 cik nini_uniey...sy pn jeles ngn awk....ahakz~

    ReplyDelete

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...