CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Monday, May 2, 2011

Freedom + I'm ready to go home...^^

Assalamualaikum..



YEEEZZA.....exam tamat!!!! and finish olready...and bebas sebebas bebasnya dari segala buku and nota...haaa....tak mau pikir2 dah pasal exam...tunggu next sem plak...sekarang masa untuk enjoy...yeaaaaah!but just for 5 days lol...ahad da kena bertolak pegi selangor..isnin da kena lapor diri....cedih2..but....its ok...its alright...home sweet home itu penting..tak gitu kekawan....haa...sapa yang tak abih exam lagi jangan jeles..aku udah mau pulang esok pagi....wink2..




Rasa mau lompat tinggi2 je...tanda kegembiraan...hahaha...balik umah...misi aku nak qada tidow je...kih3...for sure tiap2 hari aku akan bangun lambat...hahaha...nanti da b'LI tak boleh dah buat macamtue...da macam kerja kot..pegi pagi balik petang....malas sungguh eden...mintak2 tak banyak sangat kerja....amin!!




Tadi da angkut barang siket simpan dalam stor...da penoh kot setor...tak nmpak jalan keluar dah...hahaha...aku punyer baju2 and segala barang dalam loker tak terusik lagi...malas betol..banyak sangat la baju2 ni...kalau angkut je loker pi simpan dalam setor aci tak...hahaha...jom ramai2 angkut loker aku...hahaha...



Aku nak ucapkan selamat bercuti kepada semua...and bagi sapa2 yang kena berpraktikal cam aku ni...sabar je la ek...semuanya demi masa depan kita semua....chewah....heeeee....



InsyaAllah 9/5/11 aku akan melaporkan diriku kat Uitm Sungai Buloh for my Industrial Training...



very da berry loike....<3



No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...