CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Wednesday, May 25, 2011

Kami di IMMB UiTM Sg Buloh

Assalamualaikum..


Morning semua....pagi ni aku tak ade kerja...actually kena siapkan slide untuk presentation..but malas la...jumaat ni da kena present...tapi baru siap separuh....heeee...ada masa lagi kan...tak pe2...pepandai je tangguh kerja..hik3...disebabkan akak yang buat primer ktorang tak datang lagi...petang baru boleh buat PCR..tak tahu la sempat siap ke tak...emmmm...so...aku nak update la siket blog ni...cam lama da tak menaip...lama ker??



Aku nak cerita apa ek...tak tahu sebenarnya...emmm...aku ada edit beberapa gambar yang aku snap dalam lab semalam...nak tunjuk la kat korang betapa luasnya lab ktorang....and sunyi giler coz tak ramai orang pun....huhu...aku work at molecular lab...molecular lab kat IMMB ni divide to 3 lab..RNA, DNA and protein...ktorang selalu guna DNA lab..protein lab masuk untuk buat ELISA....so aku just ada pic DNA lab je la...ni dia....


besar kan...setahu aku just ada sorang staff je jaga...memang sunyi gila la...

hah...masa ni ngah run gel electrophoresis guna PCR product...
nampak warna biru tue..hah..tue la sample ktorg ngah run...

bosan menunggu...and takde orang..ktorng maen2 amik gambar la..heee

Untuk pengetahuan korang...kat IMMB ni just ada 13 orang staff je...so..memang tak tahu nak cakap la betapa sunyinya kat sini....tapi kemudahan kat sini boleh dikatakan lengkap la..semua ada...da la besar2 dia punyer mesin...kaya kot uitm ni....MARA kan..heeee....tak rugi sapa2 yang nak buat master or PhD kat sini...



Ok...pic2 kat bawah ni kanak2 riang yang da lama tak jumpa taman permainan..heeee...ni hari minggu yang lepas..jalan2 kat kawasan U....bosan asyik duk dalam bilik jer...






Ok lah..itu sahaja...nanti aku update lagi yer...thanks for reading....anyounnng.....!!


1 comment:

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...