CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Monday, November 28, 2011

Bosan membaca?

Assalamualaikum.....


Today is monday rite???just got today and tomolo to study....banyak lagi kot....ayooo....dah la aku tak paham apa yang aku baca...macam mana mau jawab CA ni.....CA for Advanced Health Informatics.....susah...and memang tersangat la susah...kami otak bio...bukan otak computer nak kena study about the e-learning and segala bagai....just curious...is it berbaloi take dis subject sedangkan kami bukannya akan guna for da future...emmm...maybe ada..tapi tidak seadvanced ini.....ayat dia memang budak computer engineering je kot yang bole paham.....so...sekarang aku kena buat-buat paham...erk??



Ahh...nevermind....berbalik pada tajuk di atas....bila aku bosan mentelaah note and buku ni....aku akan menonton cerita...not the wayang one coz kat kelantan ni tak de panggung lagi....bila kah??and then aku suka menconteng...emmm.....nak tengok hasilnya...jeng-jeng-jeng......heeeeee....



Aktiviti di masa yang tak berapa nak lapang......jemput2 mencuci minda ye......hahaha





BFF......<3<3






Itu lah hasilnya....hahaha...memang aku "tak de kerja".....





Dats all.....mau sambung membaca lagi....pray for me k.....aja2 fighting....!! (^___^)



2 comments:

  1. cantikk!asal x buat doodle je msti superb.hee..buat bio-medic ehh? :)

    ReplyDelete
  2. time rjin n ade mood je buat bnda ni....(:
    yup..bio-med....awk?thnx sudi singgah kt belog sy ye....

    ReplyDelete

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...