CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Wednesday, January 18, 2012

KDrama & KShow

Assalamualaikum...


Dah lama rasanya aku tak update cerita2 pasal Korean drama n show. Lama menyepi tak bermakna aku langsung tak tengok cerita korea taw. Sekarang ni da jadi macam hobi aku pulak, tak tengok memang tak sah. Just aku tak de masa nak update kat belog ni. Nanti2 lah ye kalau aku rajin.

Harini just nak inform kat u'ols port2 yang aku biasa download or tengok cerita korea. Ni untuk sape2 yang tak tahu lagi la...




Kalau time internet tahap laju macam F1 tue, korang boleh terus tengok tanpa ada buffering pun, especially dekat IamHotWalkerz. Aku tengah layan RunningMan sekarang, best sangat. Sakit perut kot tengok diorang. Nanti ada masa aku update pasal RunningMan ye. Tungguuuu..


Ok, hope dapat membantu korean2 fan sekalian. Annyeong C=

Wasalam.

No comments:

Post a Comment

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...