CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Tuesday, March 13, 2012

I'm back..!

Assalamualaikum..

Setelah hampir 2 bulan menyepi, akhirnya hari ni aku ada mood nak menaip. Sori la, semenjak 2 menjak ni aku tersangat malas nak mengupdate belog.. :p

Semalam, 12/3/12....aku and kawan2 pegi kenduri kawen kawan aku masa kat MRSM dulu dekat Besut, Ganu...walaupun tak ramai yang pegi majlis tu, at least jumpa jugak member2 lama..semua da berubah! da besar panjang orang cakap..da boleh jadi mak n bapak budak..hahaha..memang tersangat la lama tak jumpa ngan diorang..ada yang dekat 8 tahun tak jumpa...fuuhh! memang lama kan...nasib la ada lagi yang ingat kat aku ni...

Hah...thanx to cik tha sudi meneman and thanx jugak to mr aizat sudi membawa kami....^^


Congratulation to Faiz & Fatihah..tersangat la sweet 2 orang ni!

aku and pengantin..ambik berkat...hahaha

member2 lama..


cik jrin, me n cik tha..kami sangat comel dalam gambar ni..<3

me n cik tha..!

pic ni sngat comel..i loike...<3


Jeles bila tengok ramai kawan da kawen..anda bila lagi???hahaha...esok my big brother mau tunang..nanti aku cerita kat kamo2 semua yak...see u..Assalamualaikum..^^


2 comments:

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...