CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Friday, April 13, 2012

My New "Baby"

Assalamualaikum.

Disebabkan fon lama aku, Sony Ericsson W595 mengalami kerosakan, aku terpaksa membeli fon baru. Rosaknya tak ada lah teruk sangat, speaker je yang rosak. Tiap kali nak call or terima call, terpaksa bukak loud speaker. Aisshh, kalau duk dalam bilik ok la, tapi kalau kat luar, segan kot. Kalau bukan sebab dia rosak, aku tak mau beli lain. Sayang. ):

So, harini aku decide nak beli fon baru. Survey2 kat KB Mall, semua kedai pergi. Akhirnya aku beli jugak. Samsung Galaxy Ace. Nak try pakai samsung pulak, sebab tak pernah pakai. Aku suka design dia. Lawa. Nak beli Galaxy SII mahal sangat la pulak. Hehe. Kita pakai yang murah2 je dulu.




p/s: Harini seharian berjalan-jalan, nanti aku update lain ye..^^

4 comments:

  1. kbmall? hehe

    samsung ok r...tp kamera x secun kamera hp sony

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun..saje tukar selera sebb ramai da kawan pkai sony..hehe

      Delete

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...