CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik-Klik ^^

Followers

Monday, June 25, 2012

Love Rain | Korean Drama

Assalamualaikum..

Lepas exam haritu aku berkesempatan untuk mendownload cerita Love Rain. Best. Bila dah abih download tu, apa lagi, layan la. Actually aku da tengok sampai episode 12 kalau tak silap. Disebabkan banyak kerja yang perlu disiapkan, terpaksa la aku stop download. Kalau tak, kerja tak jalan, duk mengadap movie je kerja. Perangai. Bila nak berubah ni? Hehe. At least, ada jugak initiative aku untuk stop kan. Hehe. 

Overall, ok and best. Aku suka walaupun ni first time YoonA berlakon. Tak de la kaku sangat. And aku memang suka Jang Geun Suk. Hensem, smart, bergaya and pandai nyanyi. Hehe. Tapi scene kiss dia macam terover je. Erk...Haha. Korang rasa?

Kawan diorang yang nama Lee Sun Ho or his real name, Kim Si Hoo, not bad kan. Comel and hensem. Nak2 bila dia ubah stail rambut tu, hensem!

Ingat kan Seo Joon (Jang Geun Suk) and Ha Na (YoonA) terpaksa break up sebab mak and ayah diorang nak kahwin. Tapi happy ending, mak ayah mana tak pikir pasal anak2 kan. Korang kalau rasa nak layan cerita ni, pi la download ye. Hehe.

Sedikit synopsis cerita ni dari Wiki:

"Love Rain" depicts a 1970's pure love and a love from the present day at the same time. It shows how the children of a previous ill-fated couple, who met in the 1970s, managed to meet and fall in love. Seo In Ha and Kim Yoon Hee, an art student and a shy beauty, met and fell in love with each other during college in the 1970s but unfortunately their love was fated to never be. Now in the present 21st century Korea, Seo In Ha's son, Seo Joon (a liberal photographer) meets and falls in with the daughter of Kim Yoon Hee, Jung Ha Na, a cheerful and energetic girl who's personality is different from her mother's. Will their love for each other keep them together or will they have to face the same fate as their parents? 




Happy ending <3

Hensem !
That's all. nanti aku update lagi pasal Korean Drama. Stay tuned. hehe

* Harini da setel semua pasal thesis, dah submit. Yeah, aku dah boleh grad! And tadi ada orang belanja makan malam. Ikan bakar sama sotong goreng tepung. Best! Thanx Cik Sya and family. Hehe. ^^



Assalamualaikum..

1 comment:

  1. mmg suke gile cite ni..sblm ni giler ngn cite BOF..smpai dwload dlm hp..tp ble tgk cite ni.. hati ku berubah kerna Jang Geun Suk dan Yoona..hahah..part kiss tu..xleh nk kate ape la kan..klo dulu dorng kiss ttup mulut je..skg da pandai french kissing..huhu

    ReplyDelete

Klik-Klik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...